Franchisinganalyysi
Franchisinganalyysi tuottaa yritykselle faktat päätöksentekoon franchisingliiketoiminnan tai jonkin muun toiminta-/kasvumallin kehittämisestä sekä toimenpide-ehdotukset jatkokehitystyölle.
Strateginen valinta?
Franchising on yleensä erittäin kilpailukykyinen kasvumalli
Franchising on yleensä erittäin kilpailukykyinen kasvumalli, mutta se ei suinkaan ole optimaalisin ratkaisu kaikissa tilanteissa. Franchisingtoiminnan soveltuvuus ja yrityksen kasvumalliksi onkin syytä aina selvittää franchisinganalyysilla ennen varsinaisia kehittämistoimenpiteitä.
Franchisinganalyysi tuottaa yritykselle faktat päätöksentekoon franchisingliiketoiminnan tai jonkin muun toiminta-/kasvumallin kehittämisestä sekä toimenpide-ehdotukset jatkokehitystyölle:
Soveltuvuus yrityksen tavoitteisiin
Franchisinganalyysin sisältö
Franchisinganalyysissa hahmotellaan jo mahdollista tulevaa ketjun franchisingjärjestelmää ja tarkastellaan sen soveltuvuutta yrityksen tavoitteisiin, resursseihin ja nykyiseen toimintatapaan sekä markkinatilanteeseen. Siinä analysoidaan mahdollisen franchisingliiketoiminnan kannalta oleellisimmat tekijät, kuten:
Edistyksellinen konsultointimalli
Konsultoinnin toteutusmalli
Franchisinganalyysi toteutetaan kehittämällämme konsultointimallilla. Projekti sisältää kaikkiaan 3-4 konsultointitapahtumaa / sparrauspalaveria, mahdolliset toimipaikkavierailut sekä kirjallisen ja suullisen raportoinnin. Palaverit vaativat asiakkaalta ennakkovalmistautumista annettavien ohjeiden mukaisesti. Toimeksianto voidaan puolestamme käynnistää yleensä noin kahden viikon varoitusajalla ja toteuttaa noin 1 kk:n sisällä aloituksesta. Työstämme yhteenvedon analyysin johtopäätöksistä ja annamme toimenpidesuositukset jatkokehitystyölle.
Ota yhteyttä
Olemme teihin yhteydessä mahdollisimman pian.